קן 3-גן מגלה תרמוסטט מופיע עם מסך גדול וחכם יותר [וידאו]

June 28, 2023 0 By wpkpw

שלוש שנים נהדרות לאחר האיטרציה האחרונה שלו, הקן מגלה תרמוסטט היום קיבלה רענון, כאשר המערכת כעת רזה יותר תוך כדי אריזה A מסך גדול יותר מקודמו.

במכירה במחיר של 249 דולר באתר של קן בנוסף לאמזון, כמו גם עם המערכת שתופיע כמו הרכישה הטובה ביותר בקרוב, הדור השלישי של התרמוסטט החכם יציע יחד עם העיצוב הישן עד שזה מוצע החוצה – לקוחות פוטנציאליים שרוצים לחסוך קצת כסף יכולים לבחור קן עיצוב ישן תמורת 199 דולר בזמן שנמשך מניות.

אם הלקוחות אכן בוחרים לבחור את הדגם החדש והיקר בהרבה, הם יקבלו מסך גדול ב -40%, בגודל של 2.08 אינץ ‘כמו גם כזה שמביא הרבה יותר פיקסלים, עם רזולוציה של 480 x 480 פיקסלים ב צפיפות של 229 פיקסלים לאינץ ‘. מסך גדול וברור יותר מספק רמת פירוט שתאפשר ללקוחות הקן לבדוק את המסך של המסך ממרחק גבוה יותר, כמו למשל על פני חדר.

ביצוע השימוש בכך הוא פונקציה חדשה שנקראת פארסייט שיכולה לחוש מייד כשאתה נכנס לחלל כמו גם להפעיל את המסך של התרמוסטט בתגובה, ומראה מבט גדול וברור יותר של הטמפרטורה שנקבעה או פסאודו-אנלוג שעון, לא משנה מה תוכל לבחור.

המערכת תיראה גם נחמדה יותר, בזכות העיצוב הרבה יותר של Svelte. התרמוסטט הקיים נראה מתוארך לצד אחיו החדש והצעיר יותר, כמו גם זה לא משהו שציפינו לציין על תרמוסטט דיגיטלי בכל סוג של זמן בקרוב. אם אתה מפיל את רכישת הקן מאז של התפזורת שלו, העיצוב החדש הוא בדיוק בשבילך.

המשתמשים בקן החדש יקבלו את היתרון של חיסכון של 10% עלויות הרגיל, מקורבים ל -10% בחימום, כמו גם בחיסכון בעלויות של 15% בהוצאות קירור כאשר הם מותקנים בנוסף ליכולת החדשה למצוא כאשר תנור הבית נמצא בדרישה לעבודות תיקון בגלל סוגיות התחממות יתר. קן קובע כי פונקציה ספציפית תסנן גם לקנים ישנים כחלק מעדכון יישומי תוכנה.

התרמוסטט של גילוי הקן הוא ככל הנראה התרמוסטט הדיגיטלי הידוע ביותר בסביבה, כמו גם מסיבה רבה. אנו מאמינים שלכל בית צריך להיות כזה כמו גם זה מושג שזכה לחיזוק בעמידה לעדכון החומרה החדש ביותר הזה. אם יש לך יכולת להקים קן בביתך, אנו מציעים לך לבדוק זאת בעצמך.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכניות ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.