הוסף אנימציה של היפוך אקראי לסמלים של קפיצות הקפיצה שלך עם Randomflip לאייפון, iPad

September 8, 2023 0 By wpkpw

לאלו מכם שהסתובבו בסצנה פורצת הכלא מזה זמן מה, לא תודע כי מספר הבולט יותר מעצבים בשכונה אשר על בסיס קבוע משחררים עבודה באיכות גבוהה גבוהה המיועדת ומיושמת ברמה גבוהה במיוחד. אם אתה דומה לי, סביר להניח שיהיה לך המפתח / ים המועדפים עליך שתמיד תומך בו, כמו גם לרכוש או להוריד את המהדורות שלהם, אולם כל מה שתעשה, אל תבקש ממני לומר לך מי שלי.

אם יש לך מפתח מועדף, האפשרויות הן שהן היו חלק מהקושי בשבוע השינוי היומיומי שאורגן על ידי ראיין פטריץ ‘בשנת 2011, כמו גם כלול מעצבים שחתמו על עצמם כמו ליצור שינוי כל יום במשך שבעה ימים. הכללים היו פשוטים-כל המעצבים שנכללו חייבים לשחרר שינוי אחד בכל יום שצריך להיות ממקור פתוח כמו גם עבודה רק אפשרו להתחיל בשינוי ביום בו שוחרר. המחשבה על הרבה ציוצים על Cydia בסופו של דבר להיות הורדות תעשייתיות, קונספט ה- Modify Week היה ספר במיוחד שהבטיח לבעלי גאדג’טים שבירי כלא עם קבוצה של ציוצים בחינם לבחירה. הקושי התקבל באמת על ידי תשעה מעצבים וכן הביאו לשפע של שיפורי עמלות כמו גם התאמות לבחירה, שחלקם היו חסרי תועלת כפי שהייתם מצפים, אולם חלקם באמת נוחים מאוד לניסיון, כמו גם אני קובע את זה, כיף!

המעצבת היוונית אליאס לימנוס הייתה אחת האנשים שהשתתפו באתגר השבוע של שינוי השבוע, והצליחו לאור הזרקורים בשבוע החמישי. שחרורו השלישי במהלך הקושי שלו נקרא ‘Randomflip’ כמו גם הביא לשינוי ל- iOS שהיה לא יותר מאשר קצת כיף לב קל. RandomFlip לא הכילה הגדרות נוספות, סמלים או מחלקות עם זאת, אולם רק שינה את ההרגלים של סמלי היישום כדי לגרום להם להתפוגג באופן אקראי כמו גם להתעצב בפרקי זמן אקראיים.

לימנוס עשוי להיות מובן הרבה יותר עבור חלקם כמעצב שמאחורי Callbar כמו גם לוח גלילה כמו גם מספר ציוצים מצליחים אחרים. נראה שעם שחרורו של Randomflip הוא הציג משהו של דפוס כמו בחודש האחרון בערך ראינו מספר מעצבים עומדים בכושר כמו גם לשחרר את הציוצים המתפתחים באותו שינוי אסתטי מהותי שהוא הציג כ- חלק מהאתגר היומיומי שלו. RandomFlip אולי לא ההתאמה המעשית או המעניינת ביותר שתראו אי פעם ב- iOS, עם זאת היא משרתת אותה מתפקדת היטב – וזה להוסיף קצת כיף קליל לקפצה שלך.

RandomFlip מוצע ללא תשלום במאגר Bigboss כמו גם תואם לאייפון, iPod Touch כמו גם iPad.

ברור שתדרישה לשבור את ה- iPhone שלך ​​כדי להגדיר את הציוץ הזה. עבור iPhone 4s שוברי כלא כמו גם iPad 2, אתה יכול פשוט לעמוד במדריך שלב אחר שלב שפורסם ממש כאן ל- Jailbreak iOS 5.0.1 תוך שימוש באבסינת ב- Windows או Mac. לאלו מכם עם iPhone 4, 3GS, iPad 1, כמו גם נגיעות iPod יכולים להשתמש ב- redsn0w או sn0wbreeze כדי שלא היה לא טוב ל- Jailbreak ב- iOS 5.0.1.

הקפד לבדוק את גלריית האפליקציות של ה- iPhone שלנו כמו גם את גלריית האפליקציות של iPad כדי לבדוק יותר אפליקציות עבור ה- iPhone שלך, iPad וכן iPod touch.

אתה יכול לעמוד בנו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ממיקרוסופט, גוגל, אפל כמו גם באינטרנט.