תאורת רים אופניים מאפשרת לקהל הלילה לדעת מתי אתה רולין ‘

August 10, 2022 0 By wpkpw

שם מגיע “רגע מקייוור” גדול בהרבה של חיי האקרים כאשר אנו מוצאים את עצמנו עם מיקרוקוסמוס האידיאלי של חלקי גרוטאות לבנות משהו מדהים. זה בדיוק מה [Dragonator] עשה עם תיבת הטכנולוגיה המחוננת שלו מ enductuctables. הוא משולב LGB LGS, תכשיט, וחיישן אפקט הול להוסיף דפוס קשת חצי עגול אל הנסיעה בלילה שלו בזמן שהוא רוכב על זה.

התיאוריה שמאחורי האק ידועה: בהתחשב בפעם בין מגרשות חיישן אפקט האולם להגיב על מגנט על גלגל אופניים, מערכת מוטבע יכול להעריך את סל”ד גלגל ולחזות את הזמן להציג צבע מסוים על LEDs . [Dragonator] משתמש מהירות הגלגל ידוע כדי להבין את דפוס LED כיום על הצג: או דופק איטי נשימה לקשת חצי מעגל המציג על שפת האופניים התחתונה. הוא טיפות במשוואות הנדרשות וברכיבים הנדרשים לעקוב אחר השביל שלו בהפרדה מתועדת היטב.

התמדה של ראייה (POV) היא הרחבה גדולה ממצמץ הראשון (או הראשוני) LED (ים). זה רק מספיק מתמטיקה כדי לקבל את הצופה מזדמנים לבכות “קסם” ו רק מספיק אלקטרוניקה מוטבע כדי לקבל אלה פעמיים מנוסה להנהן את ראשיהם. אם אתה חדש לקהל POV, [Dragonator] להפריע עשוי להיות התחלה מצוינת.

[Dragonator] באמת לכופף את כישורי החומרה שלו עם פרויקט זה. בנייתו כוללת טבילה לתוך אמבטיות חומצה עם מותאם אישית דו צדדי PCBs, טכניקה כי אולי יש הרבה תיעוד מפוזרים, אבל לא אחד ללכת לאופציה אחרת מאשר לצאת לשם ולקבל את הידיים שלך מלוכלך לפתח את השיטה שלך .

אנחנו אסירי תודה על [Dragonator] מגלגלים את שרווליו והניחו חתיכת עבודה מסתובבת שיכולה להשאיר את המאורה הביתה, ללא קשר לאיזו נוח זה שם למטה. זה עדות גדולה איך dab של מתמטיקה, אלקטרוניקה, הדפסה 3D יכול לבוא יחד טופס גרזן גדול מתוך סל חלקים קטנים. אנו מצפים לראות מה עוד הקוראים שלנו יכולים לבשל מתוך שאריותיהם.