גניבות האייפון ירדו באופן דרמטי בלונדון, NYC ו- SF, בזכות מנעול ההפעלה של אפל

January 14, 2023 0 By wpkpw

נעילת ההפעלה של iOS היא צעד מהיר של אפל להרתיע גנבים פוטנציאליים מלהסתובב באייפון. על פי דיווח חדש, גניבות הקשורות לאייפון חווים ירידה משנה לשנה ואנחנו בוחנים מקרוב את הפרטים.

מנעול ההפעלה של אפל למכשירי iOS ממש סיכל חלק טוב מאותם מכשירי אייפון בקושי משומשים, שנמכרים בשוק; שוק שהוצף בשפע מכשירים לא מאובטחים כבר לא מעט זמן. עם זאת, עם שחרורו של iOS 7, שהביא את תכונת נעילת ההפעלה, התרחשויות הקשורות לאייפון הולכות ומתמעטות. כפי שפורסם על ידי ה- NewyorKtimes לפני מספר חודשים, סן פרנסיסקו צפה בהופעות הקשורות לאייפון יורדות ב -38 אחוזים, בעוד לונדון חלה ירידה מכובדת מאוד של 24. התרחשויות בניו יורק ראתה ירידה של 19 אחוזים בהתחשב בכך ש- iOS 7 נחת לראשונה בספטמבר האחרון.

מגמה זו נראית מגבירה על פי דוח רויטרס, בזכות ‘מתג ההרג’, מה שמקטין את האייפון שלך למשקל נייר יקר, תוך שימוש לא מוצא מלבד לפתוח אותו עם מזהה אפל וסיסמא לגיטימי. התוצאה, כפי שנראה בדו”ח, מציבה את ניו יורק לחוות ירידה של 25 אחוזים בגניבות הקשורות לאייפון, ואילו סן פרנסיסקו חלה ירידה של 40 אחוזים. בינתיים לונדון, היה עד לירידה מאסיבית של 50 אחוז בהופעות הקשורות לאייפון לעומת 19 אחוזים בשנה שעברה. בוריס ג’ונסון, ראש עיריית לונדון, אמר, “התקדמנו ממש בהתמודדות עם מגפת גניבת הסמארטפון שהשפיעה על המון ערים מרכזיות לפני שנתיים בלבד.”

יש כאן משהו חיוני מאוד ללמוד ממנו, עבור כל שאר יצרני הסמארטפונים. יש תכונות שם לטלפונים אנדרואיד שיכולים לעזור למשתמשים למחוק מרחוק את המכשירים שלהם, ואפילו לנעול אותם. עם זאת, אין ‘מתג להרוג’ אמיתי כדי להפוך את המכשיר למיותר לשימוש אמיתי, וכתוצאה מכך למנוע את ההתחייבות שלהם. איפוס טלפוני אנדרואיד פשוט מסיר את כל הנתונים האישיים, כאשר המכשיר עדיין מתפקד כרגיל. זה ללא ספק אינו מונע גניבה ניידת המהווה מגפה מגבירה בהרבה מדינות מתפתחות. מתג להרוג יכול להרחיק לכת בכדי להפוך את המכשירים שלנו לבטוחים יותר לגנוב.

(מקור: רויטרס)

יתכן שתרצה לבדוק:

כלי סטטוס נעילת ההפעלה של אפל מאפשר לך לבדוק אם אייפון נגנב או לא

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.