עם זמינות מוגבלת של iPad Pro, האם נוכל לעמוד לראות רענון?

March 16, 2023 0 By wpkpw

Coronavirus פשוט לא יישאר מחוץ לחדשות וזה כולל את עולם הטכנולוגיה. ועם מכשירים ויצרני חלקים הסובלים מסגירת מפעל ומחסור עצום אצל עובדים, סביר להניח שנראה סוג כלשהו של השפעה על זמינות החומרה.

ה- iPad Pro הוא דוגמא אחת, כאשר בלומברג מציין כי הוא חווה כרגע זמינות מוגבלת.

מחסור במניות ברחבי ארצות הברית, אוסטרליה ואירופה צוין עם כמה דגמים בפרט שכבר אזלו. ה- iPad Pro בגודל 12.9 אינץ ‘עם אחסון של 512 ג’יגה-בייט נמצא במחסור מאוד, על פי הדו”ח.

כמה עובדי Apple Store אמרו כי הם החלו לשים לב למלאי iPad Pro המזער בשבוע האחרון. הם ביקשו לא להזדהות לעבור על מידע על מוצרים פרטיים. אפל מתכננת להופיע לראשונה ב- iPad Pro חדש עם מצלמות משודרגות כבר במחצית הראשונה של השנה, כך שמחסור האספקה ​​יכול להיות גם בגלל דגמים נכנסים. אם זה הגורם לזמינות המוגבלת, נוכחות הנגיף עלולה עדיין לשבש את התוכניות של אפל.

אז למה זה? ישנן כמה סיבות אפשריות. אחד מאלה הוא הנגיף הקורונאבי האמור. ציפינו למחסור מסוג כלשהו וזה עשוי להיות הסימן הראשון שאפל מתחילה להרגיש את המתח. או, זה יכול להיות משהו אחר.

שמענו שמועות על אייפד פרו חדש מתרענן זמן מה, עם המחצית הראשונה של 2020 עיפרון. חלקם אפילו הציעו שזה יגיע ברגע שהחודש הזה, אם כי זה לא סביר. על פי השמועה, אפל יש הכרזת מכשיר לאייפון 9 בשרוול, אך גם זה נדחף לאחור בעקבות התפרצות נגיף הקורונאווי. בהחלט לא סביר שנראה אירוע של אפל מדיה מפוצץ.

לא משנה מה הסיבה לאידיאל המחסור כעת, אנו בטוחים למדי ש 2020 יראו רענון של אייפד. ה- iPad Pro הנוכחי שוחרר בנובמבר 2018, כך שאנחנו הרבה מאוד אמורים להיות חדשים.

(מקור: בלומברג)

יתכן שתרצה לבדוק:

Kodi 18.6 הורדת IPA APK עבור iOS 13 / iPados 13, אנדרואיד שוחרר

הפעל מספר מספר חשבונות WhatsApp באייפון 1 בדרך האידיאלית, הנה איך

הורד: iOS 13.4 Beta 4 קישורי IPSW, עדכון OTA שוחרר יחד עם iPados 13.4

Jailbreak iPhone 11 Pro Max עם UNC0ver 4.0.0 ב- iOS 13.3 עכשיו

Checkra1n עבור חלונות אלטרנטיבה: כיצד להשתמש ב- Ra1NUSB עבור iOS 13.3 Jailbreak

Jailbreak iOS 13.3.1 באמצעות Checkra1n, הנה איך [מדריך]

הורד: iOS 13.3.1 קישורי IPSW סופיים, עדכון OTA ו- iPados 13.3.1 שוחררו למכשירים תואמים

שדרוג לאחור iOS 13.3.1 ל- iOS 13.3 עבור chail1n Bailbreak, הנה איך

Jailbreak iOS 13.3 באמצעות Checkra1n, הנה איך [מדריך]

אפל ליהנות מאפליקציות ECG האק: אפשר מחוץ לנו במדינה לא נתמכת בסדרה 5 ו -4 ללא Jailbreak

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, או באינסטגרם, ואפילו כמו עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.