השתמש בכוח כדי להפעיל את המנורה הזאת

September 10, 2022 0 By wpkpw

הולוקרים הם התקני אחסון נתונים הולוגרפיים המשמשים את היקום מלחמת הכוכבים על ידי שני Jedi ו Sith כמו מכשירי הוראה או לאחסון מידע בעל ערך. אחרי נפילתו של הג’די, הם נעשו ממצאים נדירים ושמירים מקרוב. [Daveclarke] בנוי אחד כדי להדליק את החדר.

[Daveclarke] בנה את המנורה סביב photon חלקיקים – STM32 ARM-M0 מבוסס microcontroller עם שבב WiFi ברוש. כל [דייב] הדרושים לתביעות היו חיישן קרבה IR, סרוו וחבורה של נוריות לבנות בהירות סופר. כאשר החיישן מזהה משהו, הוא מתחיל את המערכת. סרוו מסובב ציוד אשר מעלה את המנורה ואת דוהה ב LEDs. בפעם הבאה שהחיישן מזהה משהו, סרוו מוריד את המנורה והאורות מתחילים לדעוך החוצה. ומכיוון שהפוטון מחובר לענן, ניתן לגשת למערכת עם ממשק אינטרנט גם כן.

אוקיי, אז זה רק חיישן IR זיהף אור אינפרא אדום ולא את הכוח כי משמש כדי להפוך אותו, אבל זה עדיין די מגניב. יש הרבה תמונות וסרטונים באתר [Daveclarke], יחד עם עיצובים סכמטיים, 3D מדפסת, ואת קוד המקור. כל העניין תוכנן באמצעות Autodesk Fusion 360 ו 3D מודפסים בערך 30 שעות ולחץ מתאים יחד. עיצוב פשוט מאוד אך חכם. היו כמה מנורות גדולות אחרות באתר, כמו מנורת פרחים פריחה זו או זה מנורה לחתוך לייזר עם אשר גם יש מתג ייחודי.