פרס Hackaday להביא- a- גרזן בבית מינכן בשבוע הבא!

September 20, 2022 0 By wpkpw

תשומת לב אירופה! בסוף השבוע הבא, 6 במאי ו -7, הוא להפוך מינכן. Hackaday רוצה לעזור לך להתחמם עם מסיבת הביא- a- גרזן ביום שישי, 5 במאי מ 20:30 ונערת בסניף המקומי של מינכן של מועדון המחשבים הכאוס.

מיד לאחר הצטברות עבור מציגים בבית מינכן, ראש אל Schleißheimer Str. 41 (פינה Heßstrasse, U-Bahn Theresienstraße), שם Hackaday יהיה לספק בירה, חבר, ופיצה לכל מי שמביא לאורך פרויקט קטן שהם עובדים עליהם. יהיה לנו Hackaday.com ו Hackaday פרס מדבקות GALORE, וכמה עותקים של Hackaday Omnibus על היד למי באמת וואו לנו, או פשוט לשאול באמת יפה.

לאחר מכן, לקבל קצת לישון ואז לחזור כדי להפוך את מינכן בשבת בבוקר. אנחנו נהיה משוטטים לפחות בשבת, אז אם אתה רואה מישהו בחולצת טריקו Hackaday, תגיד שלום! יש הרבה מה לראות.

שלא כמו ירידים דומים אחרים, להפוך את מינכן הוא מתנדבים לחלוטין, ויצרה מצוינת להציג את התמיכה שלך בסצינה המקומית היא לעזור. העסקה: להסתובב עם אנשים מגניבים ולעזור להפעיל את ההצגה במשך ארבע שעות, ואתה מקבל בחינם. שמענו שעדיין יש להם כמה משמרות פתוחים.

רובוטים לא נוראים.
במוצאי שבת הוא הקרב הרובוט הנורא בהבון, שהוא תמיד אבסורדי, ותמיד שווה את מחיר ההודאה. (ואתה כבר שילמת כי אם אתה הולך להשתתף בשבת בכל מקרה.) כללים הם סומו-אקסקס, ואם הגוש שלך, טוב, מהלכים – זה רובוט ויש לו סיכוי. הקרב מתחיל בשעה 18:30. בדוק את הווידאו משנה שעברה מוטבע להלן.

אם אתה עדיין רוצה לעשות יותר munich, זה הולך ביום ראשון גם כן. נהיה בבית להקליד את האירועים הקודמים של ימים, כך שאתם יכולים לקרוא על זה בזמן לוגם קפה.

רק במקרה החמצת את זה בכל Hubbub, אנחנו חוזרים: פרס Hackaday להביא- a- גרזן ב μC3, יום שישי 5 במאי מ 20:30 ב.

בואו להגיד היי ל [אליוט וויליאמס] וכל האקרים שלך מועדפים שלך מינכן! להביא גרזן, להראות ולספר, פיצה ובירה. ואת חבר, וכנראה spezi. אם אתה בא, לצעוק את ההערות, ולתת לנו לדעת את התוספות האהובות עליך.

HackadayPrize2017 הוא בחסות: