מדוע ההאפטיקס בסמארטפון שלך עניין

March 8, 2023 0 By wpkpw

בפוסט בבלוג הקצר הזה, אנו נציג בפניך את המשמעות של האפטיקס בסמארטפון שלך. כמו כן, אנו ניתן לך דוגמאות חיוניות.

Haptics בסמארטפון שלך

יתכן שלא תרכוש את הסמארטפון האחרון שמבוסס על משוב של Haptic, אך יתכן שגילית זאת. איכות החוויה ההפטית המוצעת משתנה מכל הבחינות. נראה שיש תריסר טלפונים בתוף המשוב, והרטט הזמזום גורם לך לכבות את התכונה הזו לחלוטין. אבל מה זה משנה?

יותר ממה שאתה חושב. זה לא רק משקף את איכות הטלפון הנייד אלא במקרים מסוימים יכול גם לשפר את הפונקציה של הטלפון הנייד. להלן כמה סיבות לכך שתוכלו להתייחס למגע כתכונה חיונית בפעם הבאה שתרצו לרכוש טלפון. השלמת משימות כמו B. הקלדה או סוף הרשימה, שלמעשה מועילה מאוד בפועל. הם יודעים מתי להפסיק לגלול כאשר הפקודה “משיכה לרענון” מופעלת (מועילה במיוחד למדיה החברתית) או אם החיוניים אבודים.

במקרה הטוב, הם יכולים אפילו לחסוך לך את הבעיה לראות את המסך. ככל שהמגע טוב יותר, כך הטלפון האינטואיטיבי הרבה יותר. לדוגמה, באייפון, יהיה סימון קטן בעת ​​גלילה בתפריט הנפתח, מה שהופך אותו לפשוט יותר להשהות עבור הפריט המדויק הדרוש לך. התחושה המישושית זהה לתצוגת שיעור ההחייאה הגבוהה, שיכולה לשפר את מהירות התגובה: זה מצמצם את הזמן שאתה מבלה במבט בטלפון.

יכולת פעולה הדדית זו אפילו חיונית לנגישות. אם אתה לקוי ראייה, רטט מישוש עשוי להיות הדרך הטובה ביותר לאשר זאת. לחץ על חיוני או גולש על ממשק המשתמש. כאשר אותות אורקוליים אינם זמינים, גם אפל וגם גוגל מאמינים כי משוב פיזי חיוני לעזור. תנודות אלה יזכירו לכם שיחות או הודעות שגיאה שאולי פספסתם. עבור אנשים מסוימים, מגע טוב עשוי להיות חיוני.

הם הופכים את החוויה שלך למהנה הרבה יותר. יש גם סיבה קלה שמאתגרת לכמת כדי לשפר את המשוב ההפטי: זה הופך את הטלפון שלך להרבה יותר מעניין. במידה מסוימת, נוצר משוב מישוש כדי להפוך את אפקט האינטראקציה להרבה יותר תוסס מאשר בעת נגיעה בכוס המת. האם זה לא צריך להיות מאתגר ככל האפשר?

מערכת Haptic טובה, בין אם מדובר במנוע המגע באייפון או במנוע ב- Huawei Mate 40 Pro, יכולה להבטיח חוויה עשירה יותר. סביר להניח שהטלפון שלך יגיב לך או אפילו לאתחל. באופן מוגזם, זה גורם לטלפון שלך להתעורר, אבל מגע טוב יכול להפוך אותו להרבה יותר מסתם חתיכת זכוכית ומתכת. אני מעז לומר שהטכנולוגיה עקבית ומעניינת. אתה יכול לגלול ברשימה או לכתוב הודעה ארוכה כדי להרגיש את הנגיעות העדינות האלה. בנוסף, זה יכול לעשות שינוי משמעותי במשחקי הנייד. כפי שנדון בהתחלה, משוב האפטי יכול לפגוע בתפיסתך במכשיר. משוב עדין ומדויק יכול לשפר את האיכות הנתפסת של הטלפון, גם אם זה לא דגם יקר.

מערכת הזמזום והזמזם יכולה להפוך את הטלפונים הניידים היקרים ביותר לזולים יותר. בסופו של דבר זה משקף את תשומת הלב לפרטים הקטנים. אם חברה נזהרת מספיק בכדי להפוך את המשוב המישוש של הטלפון לנוע, אז הם עשויים לשים לב גם לשאר החומרה. לכן עלינו לעודד את מותגי הטלפונים הניידים המועדפים עלינו לעשות הרבה יותר מאמצים.

למד הרבה יותר על משוב של האפטי. זה לא רק משפר את איכות הטלפון אלא גם מעודד חברות לשקול את העיצוב בכללותו. גם אם אינך אוהב במיוחד את המגע, אתה יכול להשיג מכשיר טוב יותר, המאפשר לך להעריך טכנולוגיה בלעדיו.