אפל מתחילה לדחוף את מדריכי iOS 11 לאפליקציית טיפים למניות שלה ב- iOS 10

April 25, 2023 0 By wpkpw

בשבוע הבא תראה את ההכרזה על מערך האייפון החדש לשנת 2017 ואחד הדברים שאני מתרגש מהם הוא למעשה לא החומרה עצמה, אלא תוכנה שתפעל על מכשירי אייפון חדשים.

אני כמובן מדבר על iOS 11, ובעוד שזה נכון שדגמי 2017 החדשים ישלחו עם iOS 11 המותקנים, אלה עם מכשירי אייפון ישנים יכולים גם להיכנס לפעולה על ידי שדרוג לתוכנה החדשה בעת שחרורו.

אנו מצפים שזה יקרה בימים שלאחר 12 בספטמבר, ואפל מתכוננת למעבר הגדול ל- iOS 11 בכך שהיא מוודאת שהמשתמשים שלה יודעים בדיוק למה לצפות. על פי הדיווחים באתרים חברתיים, אפל מתחילה לדחוף טיפים הקשורים באופן ספציפי ל- iOS 11 לאפליקציית הטיפים הקיימת ב- iOS 10 המותקנת באייפונים ואייפד ברחבי העולם. טיפים אלה חופרים בתכונות ושינויים ספציפיים ל- iOS 11 אשר יועילו לבעלי המכשירים ברגע שהם משדרגים ואפל מעוניינת להבטיח שיש כמה שפחות הפתעות ברגע שזה יקרה.

אפל כל כך נחושה כדי לוודא שהמשתמשים מוכנים לקראת הגעתו של iOS 11 שהיא גם שולחת התראות דחיפה למשתמשים המפצירים בהם לבדוק מה יהיה חדש ברגע שתותקן התוכנה – דבר שללא ספק ירגיז את מי ש כבר מאמינה שהשימוש של אפל במערכת ההודעות שלה אינו בהכרח עוקב אחר ההנחיות שהוא מבטיח שמפתחי צד ג ‘דבקים בהם.

בלי קשר, משתמשים שאולי לא ידעו בעבר כי עדכון חדש של iOS נמצא בכרטיסים יהיה כעת חמוש בידע טוב יותר כתוצאה מההודעות, כך שהכל בסדר איתי!

אם אפל עוקבת אחר דפוסים קודמים, אנו מצפים ש- iOS 11 יועמד לרשות הציבור ב -18 או 19 בספטמבר או בסביבותו, שעשוי להיות כמה ימים לפני שהאייפונים החדשים יוצאים למכירה.

(מקורות: בראד רודן [טוויטר])

יתכן שתרצה לבדוק:

זרם חי של Apple iPhone 8 בספטמבר 12 Event

הורד: iOS 11 Beta 10 IPSW ו- OTA עדכון למפתחים שפורסמו

חדש ב- iOS 11: שתף אחסון iCloud עם בני משפחה, הנה איך

M4U Kodi Addon לא עובד? הנה כיצד להתקין אותו בשנת 2017 בדרך הנכונה

הורד iOS 11 Beta 10 והתקן באייפון 7, 7 פלוס, 6S, 6, SE, 5S, iPad, iPod [הדרכה]

Jailbreak iOS 10.3.3/ 10.3.2/ 10.3.1/ 10.3 עבור iPhone ו- iPad [עדכון הסטטוס האחרון]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את דף הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל העדכונים ביותר ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.