תמונות רפאים נתפס רק על המצלמה

August 29, 2022 0 By wpkpw

קצת בחזרה החבר הגדול שלנו [ch00f] פיתחה שעון קוד QR, בלתי קריא הן לבני אדם, כמו גם מחשבים. אדם לא יכול לבדוק את השעון מאז הטבע הדיגיטלי של קוד QR, כמו גם מאז השעון ניצל התמדה של חזון נהיגה של LEDs, מצלמה דיגיטלית לא יכול לתפוס את כל הפיקסלים בקוד QR ב בדיוק באותו זמן. זה חסר תועלת מאוד עם חתיכת אמנות מרשימה. עכשיו, [ch00f] הוא פונה כי להתפתח על הראש שלה. הוא הפיק מסך בסיסי כי הוא בלתי נראה לעין האדם, אבל זוהה במהירות עם מצלמה דיגיטלית.

זה לפתח מנצל רכוש מגורים בסיסי של CMOS מצלמות דיגיטליות – תריס מתגלגל. מאז זה לוקח זמן כדי לקבל פיקסלים חיישן תמונה דיגיטלית עכשווית, כל תמונה היא בפועל מרוכב של רצועות שונות, כל אחד מהם נלקח מתוך רצף. אתה יכול לראות את זה בעצמך על ידי צילום תמונה של משהו הופך מהר מאוד עם הטלפון המצלמה שלך; תמונה של מדחף מטוס תגרום להבים להיראות מעוקל, או להיראות כמו [ד”ר Seuss] יש תואר הנדסה אווירונאוטית.

כדי לייצר את התצוגה שלו, [ch00f] גילה כמה אורות סיבים אופטיים בעלות נמוכה. על ידי יישור כמה אלה לתוך עמודות כמו גם תאורה אותם ברצף מדויק, הוא יכול לנצל את תריס מתגלגל, כמו גם להפוך תמונה מופיעים. לעין האנושית, היא נראית כמו קיר מוצק של אופטיקה סיבים מוארים.

באשר בדיוק כמה מעשית זה לפתח הוא, [ch00f] מדינות לא הרבה. עבור מצלמות טלפון סלולרי, היית צריך להיות מאוד, קצר מאוד חשיפה זמן זה לעבודה. השיטה היחידה לעשות זאת היא להפוך את המסך הזה בהיר להפליא, או פשוט לשים את זה בשמש. אנחנו לא יכולים לראות כי להיות מעשי עבור כל סוג של מקרה פוטנציאלי לנצל, עם זאת נהיה יותר שמח לראות ניסיון בקנה מידה גדול להצגת תמונות עם טכניקה זו.