הרכבה של תצוגת אוויר של MacBook 12 אינץ ‘דלפה, הנה איך זה נראה [תמונות]

July 8, 2023 0 By wpkpw

השמועות על אוויר מקבוק מדווח על 12 אינץ מוחנו, הדליפה הנוכחית כדי לאשר כמעט את קיומו של המכשיר כולל צילומים של מה שנראה כמגדיר מסך למחברת Phantom.

התמונות יוצאות מהאתר הסיני, התמונות מראות מה נטען כי הוא מכלול התצוגה לטעם חדש ובלתי מונע של ה- MacBook Air. בשמועות קודמות היו מחשב של ספקית Apple Contenta שהתחילו להעלות את ייצור התצוגות עבור המכשיר, כך שהתמונות הן תוספת מתוזמנת לציר זמן שנמתח לא מעט זמן.

אמנם לא הושלמו, התמונות אכן מעלות כמה נקודות מעניינות בהשוואה ל- MacBook Airs הקיימות. ראשית, הצפונים האפורים הנוראיים שהקיפו את המסך ב- MacBook Airs הקיים מוחלפים בזכוכית קצה לקצה בדיוק כמו זה שנמצא במערך ה- MacBook Pro הנוכחי. אם יש לראות אם שינוי זה יסנן לחברים האחרים בקו ה- MacBook Air.

כמו כן, משהו שכדאי לציין הוא העובדה שאפל נראה כי הוא מושלך את לוגו הפירות הננשך המואר שישב על גב המסך במחברות במשך זמן מה. במקום זאת, לוגו שחור מלוטש מעטר את החלק האחורי של מסך המוצר שלא הודיע ​​בדיוק כפי שהיית רואה באייפד. ככל הנראה זה נובע מגודל ועובי המכסה עצמו. כפי שיגיד לך כל אדם עם MacBook Air בגודל 11 אינץ ‘, לראות את הלוגו של אפל על המסך כאשר ה- Mac שלך באור שמש לא כיף, גם אם הוא משמש טיפ לתצוגה שלך דקה בנייר.

אפל עובדת על MacBook Air החדש, שאולי רשתית, 12 אינץ ‘, במשך זמן מה תלוי במי שאתה מאמין. עם זאת, כאשר הדליפות מתחילות לכלול תמונות של חומרה, זו הנחה בטוחה יחסית שמשהו חדש נמצא באופק.

(מקור: ifanr [Google Translate])

יתכן שתרצה לבדוק:

דליפת אוויר של MacBook בגודל 12 אינץ ‘הומצא במושג תלת מימד מדהים [תמונות]

אתה יכול לעקוב אחרינו בטוויטר, להוסיף אותנו למעגל שלך ב- Google+ או לאהוב את עמוד הפייסבוק שלנו כדי לעדכן את עצמך על כל הזרם ממיקרוסופט, גוגל, אפל והאינטרנט.